مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-17سياسي

درخواست امام جمعه ارومیه برای انتخاب استاندار ویژه برای آذربایجان غربی


از رییس جمهور درخواست می شود استاندار را فردی ویژه انتخاب کند تا بتواند استان را به خوبی مدیریت و توسعه استان را ارتقا دهد و امیدواریم به کمک خداوند با انتخاب این فرد مدیران شایسته ای نیز انتخاب و مشکلات مردم استان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: رییس جمهور 12 اصل برای فساد ستیزی مطرح و عنوان کرده که مسئله شایسته گزینی در انتصاب مدیران مطرح است که انتظار داریم رییس جمهور و وزارت کشور فردی متدین، انقلابی و کارآمد برای استانداری آذربایجان غربی انتخاب کند.

وی با بیان اینکه باید استاندار دارای ویژگی هایی باشد که بتواند با تدبیر خود مدیران کاربلد را انتخاب کند، تصریح کرد: استان آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است و انتخاب این استاندار باید با دقت بیشتری انجام شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه رییس جمهور در سخنرانی های خود به انتخاب استاندار ویژه برای استان های ویژه اشاره کرده است، گفت: معیاری برای استان ویژه نداریم ولی استان آذربایجان غربی ویژگی های مختص خود را دارد به طوری که در این استان بحث ادیان، مذاهب و قومیت ها پررنگ تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه ارومیه برای انتخاب استاندار ویژه برای آذربایجان غربی

درخواست امام جمعه ارومیه برای انتخاب استاندار ویژه برای آذربایجان غربی