مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-17اقتصادي

اجرای طرح پایلوت مدیریت سرعت در محورهای برون شهری 3 استان کشور


معاون مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از اجرای طرح پایلوت مدیریت سرعت در محورهای برون شهری 3 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هرمز ذاکری بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از روند اجرایی طرح مدیریت سرعت در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار داشت: این طرح به عنوان یکی از طرح های در دست انجام کمیسیون ایمنی راه های کشور است که با مشارکت سازمان جهانی بهداشت و مشاوران بین المللی در ایران کلید خورده است.

وی افزود: این طرح در حال حاضر در سه استان اصفهان، مرکزی و خراسان رضوی به صورت پایلوت در دست اجرا است.

معاون معاون مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح مدیریت سرعت قرار است به سرعت به عنوان یکی از موضوعات مهم در کنترل و کاهش شدت تصادفات مورد ارزیابی قرار گیرد، ادامه داد: سرعت از عواملی است که در مدیریت ایمنی مورد توجه ویژه بوده و طی یک دهه اخیر در ارزیابی های کمیسیون ایمنی راه های کشور و در توصیه های بین المللی مورد توجه بوده و به عنوان یکی از اجرای اصلی ایمنی در همه اسناد مدیریت ایمنی است.

اجرای طرح مدیریت سرعت در 2 محور اصفهان وی با بیان اینکه طرح مدیریت سرعت از روز پنجشنبه 25 شهریور ماه به صورت پایلوت آغاز شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پایلوت مدیریت سرعت در محورهای برون شهری 3 استان کشور

اجرای طرح پایلوت مدیریت سرعت در محورهای برون شهری 3 استان کشور