مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-17سياسي

مسؤولان شیلات به داد پارسیان برسند/ بازگشایی مدارس باید اصولی باشد


ظاهرا در برخی نقاط استان بنزین سهمیه ای نیز برای سایر صیادان غیرمجوز دار در نظر گرفته شده است که باز هم صیاد مظلوم پارسیانی از آن محروم مانده است.

- امام جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع هفتگی نمازگزاران در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) با اشاره به قدمت و ظرفیت مهم صید و صیادی جهت ایجاد اشتغال در شهرستان پارسیان گفت: صیادی مرتبط با شغل صیاد و سفره مردم مصرف کننده است لذا اگر دولت محترم بتواند از این ظرفیت مهم در شهرهای ساحلی به درستی حمایت و بسترهای لازم را در جهت پشتیبانی و مانع زدایی ها فراهم نماید قطعا بخشی از مشکلات مردم حل خواهد شد .

🔹حجت الاسلام بارانی ضمن اشاره به قیمت بالای ماهی و میگو و عدم تمکن مردم برای خرید آبزیان در این شهر ساحلی تصریح کردند: حل این مشکل مهم در گرو حمایت و پشتیبانی از صیادان زحمتکش است اما متاسفانه گاهی فشار بر مغازه دار سطح شهر یا صیاد دیده میشود که کاری کارشناسی نیست.

وی، مشکلات جامعه صیادان را با شنیدن دردها و مشکلات آنها از نزدیک قابل حل دانسته و ضمن انتقاد از عدم حضور متولیان استانی در بین صیادان پارسیان اذعان داشت: شیلات نیازمند مدیریت دلسوز و جهادی در سطح استان است در حالی که در شش ماهه اول 1400 حضور مسئولان شیلات استان در پارسیان را شاهد نبودیم و در سال گذشته نیز یک سفر دو ساعته داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شیلات به داد پارسیان برسند/ بازگشایی مدارس باید اصولی باشد

مسؤولان شیلات به داد پارسیان برسند/ بازگشایی مدارس باید اصولی باشد