مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-17سياسي

سخنرانی مجازی رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران سه شنبه 21 سپتامبر (30 شهریور) در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی مجازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل سه شنبه آینده آغاز به کار می کند و رییس جمهوری ایران صبح همان روز به وقت محلی سخنرانی خواهد داشت.

به گفته مجید تخت روانچی پس از سخنرانی آیت الله رییسی، هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فعالیت های دیپلماتیک را در نیویورک ادامه می دهد.

هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل از 14 سپتامبر (23 شهریور) آغاز به کار کرده اما اجلاس سران از سه شنبه آینده 21 سپتامبر (30 شهریور) به مدت یک هفته برگزار می شود.

تخت روانچی درباره برنامه های وزیر امور خارجه در دوره اقامت در نیویورک گفت: دکتر امیرعبداللهیان در جلسات مختلف سازمان ملل حضور و سخنرانی خواهد داشت.

وی همچنین با همتایان خود دیدار و گفتگو می کند و دیدار با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل و رییس مجمع عمومی سازمان ملل و گفتگو با خبرنگاران رسانه های آمریکایی هم از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی مجازی رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

سخنرانی مجازی رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد