مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-17اقتصادي

عملکرد بودجه هزینه ای اردبیل 420 میلیارد تومان بود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: عملکرد بودجه و اعتبارات هزینه ای 24 دستگاه اجرایی استان اردبیل در سال گذشته 420 میلیارد تومان بوده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: عملکرد بودجه و اعتبارات هزینه ای 24 دستگاه اجرایی استان اردبیل در سال گذشته 420 میلیارد تومان بوده است.

داود شایقی 26 شهریور با اعلام این خبر افزود: تا دهم اردیبهشت ماه فرصت جذب و پرداخت اعتبارات هزینه ای در استان را داشتیم که با تلاش 24 دستگاه استانی پرداخت حقوق و مزایای کلیه کارکنان در موعد مقرر به انجام رسید.

وی با اشاره به جذب 100 درصدی اعتبارات هزینه ای استان در سال 99 خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش 50 درصدی حقوق پرسنل در اواخر سال 98 ما سعی کردیم در سال 99 با اعمال این افزایش پرداختی کارکنان را در استان اردبیل به صورت کامل انجام دهیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: تنها استان در کشور هستیم که تمام مطالبات بازنشستگان پرداخت شده و هیچ بدهی به کارکنان و بازنشستگان در سطح استان نداریم.

شایقی به آخرین وضعیت اعتبارات عمرانی اشاره کرد و گفت: تا پایان تیرماه فرصت جذب اعتبارات عمرانی وجود داشت که از دستگاه های اجرایی خواستیم تا در 18 روز باقیمانده سعی کنند 100 درصد اعتبارات عمرانی جذب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بودجه هزینه ای اردبیل 420 میلیارد تومان بود

عملکرد بودجه هزینه ای اردبیل 420 میلیارد تومان بود