مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-17اقتصادي

ارقام متناسب با خشکسالی در کشت پاییزه ارائه می شود


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای کاهش تنش های خشکسالی و کم آبی ارقام جدید گندم به تناسب شرایط اقلیمی استان به کشاورزان تحویل داده می شود تا عملیات کشت و زرع پاییزی خود را آغاز کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای کاهش تنش های خشکسالی و کم آبی ارقام جدید گندم به تناسب شرایط اقلیمی استان به کشاورزان تحویل داده می شود تا عملیات کشت و زرع پاییزی خود را آغاز کنند.

حسن روحی 26 شهریورماه در جلسه هماهنگی کشت پاییزه در اردبیل اظهار کرد: اراضی آبی استان با روش های نوین در سال زراعی پیش رو مورد حمایت و همراهی قرار می گیرند تا امکان افزایش تولید در این اراضی به ویژه محصولات استراتژیک فراهم آید.

وی به کشت نشایی و همچنین توسعه کشت گلخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم با همراهی محققان، پژوهشگران و مراکز مطالعاتی تولید بذر متناسب با شرایط خشکسالی را در اراضی دیم و آبی به کشاورزان و زارعین معرفی کنیم که قطعا در کشت پاییزه استفاده از این ارقام مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نمونه این ارقام را میهن و پیشگام در اراضی زراعی آبی استان اعلام کرد و افزود: این ارقام کم آب بر و در عین حال پرمنفعت برای کشاورزان هستند و در کنار آن تاکید ما به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارقام متناسب با خشکسالی در کشت پاییزه ارائه می شود

ارقام متناسب با خشکسالی در کشت پاییزه ارائه می شود