مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-17سياسي

شهردار جدید قزوین از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان بهره مند شود


استفاده از همه ظرفیت های انسانی باید در دستور کار شهردار جدید قرار بگیرد تا بتوان با استفاده از سرمایه های انسانی همچون نخبگان و دانشمندان شاهد پیشرفت شهر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به انتخاب شهردار جدید برای قزوین اظهار کرد: توسعه شهر بر مبنای نگاه دینی و اسلامی و با استفاده از کار جهادی و انقلابی باعث رضایت مردم و در نهایت خداوند خواهد شد.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت های انسانی باید در دستور کار شهردار جدید قرار بگیرد تا بتوان با استفاده از سرمایه های انسانی همچون نخبگان و دانشمندان شاهد پیشرفت شهر باشیم و راه توسعه و اداره شهر مسدود نشود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه باید نگاه جامعه انقلابی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در توسعه و مدیریت شهر در نظرگرفته شود عنوان کرد: مبارزه با فساد و اصلاح ساختاری برای مدیریت شهری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به ارسال سوخت از سوی جمهوری اسلامی به سمت لبنان بیان کرد: جمهوری اسلامی بار دیگر اقتدار خود در منطقه را نشان داد.

آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه با ارسال این محموله های سوختی محاصره لبنان شکسته شد، تاکید کرد: استقبال مردم لبنان از این اقدام ایران نیز نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید قزوین از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان بهره مند شود

شهردار جدید قزوین از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان بهره مند شود