مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-17سياسي

تلاش شبانه روزی دولت برای رفع مشکلات سبب تقویت اعتماد عمومی می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم انتظار ندارند دولت جدید یک روزه، یک هفته و یا یک ماهه تمام مشکلات کشور را حل کند؛ اما وقتی تلاش شبانه روزی هیئت دولت را برای رفع مشکلات و کاستی های موجود می بینند، - اعتماد آن ها نسبت به مسئولین بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان با تجلیل از خدمات دولت سیزدهم در مدت کوتاهی که اختیار امور را به دست گرفته، اظهار کرد: دولت جدید در بیش از یک ماهی که بر سر کار آمده است، الحق والانصاف اقدامات بسیار خوبی را انجام داده که ازجمله این اقدامات افزایش واردات واکسن کرونا بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد کل واکسن های وارده به کشور، در این مدت کوتاه توسط دولت جدید وارد شده است، افزود: درزمینهٔ تزریق واکسن کرونا نیز با تزریق بیش از هفت میلیون دوز واکسن در طول یک هفته، بیشترین میزان تزریق واکسن در طول یک هفته در جهان متعلق به ایران است که امیدواریم روند به همین گونه تداوم یابد تا هر چه زودتر ایمنی نسبی در جامعه ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: برخی در دولت گذشته می گفتند اگر اف ای تی اف را امضا و تأیید نکنیم نمی توانیم واکسن وارد کنیم و دلیل کم کاری های خود را تحریم های ناشی از عدم پیوستن به این کنوانسیون عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی دولت برای رفع مشکلات سبب تقویت اعتماد عمومی می شود

تلاش شبانه روزی دولت برای رفع مشکلات سبب تقویت اعتماد عمومی می شود