مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-17سياسي

مردم منتظر بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند


امام جمعه مهریز با اشاره به گرانی های افسار گسیخته مسکن گفت: مردم منتظر اقدام انقلابی دولت و بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با تبین سخنان رهبری مبنی بر لغو سند 2030 اظهار کرد: رییس جمهور انقلابی دستور لغو سند 2030 را داد زیرا سند 2030 در صدد تغییر سبک زندگی ایرانی ها بود.

وی ادامه داد: اجرای این سند در مدارس ایران باعث ترویج فرهنگ و غرب زدگی می شد که با اقتدار، از تصویب و اجرای آن جلوگیری شد.

محی الدینی با اشاره به روند افزایش قیمت ها بیان کرد: این افزایش قیمت ها برای مردم مشکل ساز خواهد بود و دولت، مأموران و ناظران باید بازرسی کامل داشته باشند که عده ای دائم شرایط را برای مردم سخت تر نکنند.

امام جمعه مهریز یادآور شد: مشکل اصلی مردم در بحث سیمان، مسکن، آهن آلات و قوت غالب که نان است، بوده و انتظار دارند که آرامش نسبی به ویژه در موارد یاد شده به بازار بازگردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به معنی حماسه، معنویت، آرمان خواهی و مظهر تدبیر و حکمت است که رزمندگان اسلام به خوبی این واژه ها را برای جهانیان معنا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم منتظر بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند

مردم منتظر بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند