مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-17سياسي

مهار تورم و سامان قیمت ها زمان بر است/ توجه دولت به ساماندهی اقتصاد


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مهار تورم و سامان قیمت اجناس زمان بر است گفت: دولت در این زمینه ورود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: از دیدگاه امام صادق(ع) فرد بهشتی دارای این ویژگی هاست، ظاهری متبسم، زبانی لطیف، قلبی آکنده از رافت و مهربانی و دست باز برای به دستور امام خمینی(ره) نخستین امام جمعه تهران بود و امام به ایشان لقب ابوذر نظام را داد، دشمنان بسیار تلاش کردند که بین ایشان و امام تفرقه ایجاد کنند،که هرگز موفق نشدند.

جوادی با بیان اینکه سالگرد شهادت آیت الله مدنی که امام خمینی(ره) ایشان را دست راست خودشان اعلام کردند را هم گرامی می داریم اظهار کرد: آثار اقدامات اجتماعی شهید مدنی در همدان همچنان وجود دارد که می توان به درمانگاه مهدیه، صندوق قرض الحسنه مهدیه، دارالایتام اشاره کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از متولیان امر در زمینه تولید و واردات واکسن و انجام واکسیناسیون در کشور  گفت: تزریق دز اول و دوم واکسن باید انجام شود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه 17 ماه از شیوع این بیماری گذشته و تنها 19 میلیون دز وارد شده است گفت: در یک ماه گذشته بیش از 30 میلیون دز وارد شد و اگر این اتفاق زودتر رخ می داد ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم و سامان قیمت ها زمان بر است/ توجه دولت به ساماندهی اقتصاد

مهار تورم و سامان قیمت ها زمان بر است/ توجه دولت به ساماندهی اقتصاد