مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-17سياسي

سفر رییس جمهور به تاجیکستان نویدبخش خنثی شدن تحریم هاست


خطیب جمعه شیراز با اشاره به حرکت هایی که در دولت سیزدهم شاهد انجام آن هستیم، سفر رییس جمهوری به تاجیکستان را مهم ارزیابی و تاکید کرد که این سفر می تواند نوید بخش اقداماتی موثر در بی اثر کردن تحریم ها باشد.

- ایسنا/فارس خطیب جمعه شیراز با اشاره به حرکت هایی که در دولت سیزدهم شاهد انجام آن هستیم، سفر رییس جمهوری به تاجیکستان را مهم ارزیابی و تاکید کرد که این سفر می تواند نوید بخش اقداماتی موثر در بی اثر کردن تحریم ها باشد.

آیت الله لطف الله دژکام جمعه 26 شهریور در خطبه های نماز جمعه شیراز، خاطرنشان کرد که از زمان آغاز به کار دولت جدید، حرکت ها و اقداماتی آغاز شده است که با حمایت مردم، ادامه پیدا خواهد کرد.

او با اشاره به اقدامات دولت در عرصه بین المللی، حضور رییس جمهور در تاجیکستان را مهم توصیف و با اشاره به اهمیت اجلاس همکاری های شانگهای به عنوان یکی از بزرگترین گروه های اقتصادی جهان، اضافه کرد که این سفر نویدبخش آنست که تحریم نمی تواند دیگر اثر داشته باشد و این مسئله ان شاالله حل خواهد شد و این سفر نویدبخش یک حرکتی است که اینها خنثی شود.

امام جمعه شیراز همینطور به بحث فروش سوخت به لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت آغاز و این بازار به روی ایران گشوده شد تا از این پس، ان شاءالله ایران نه در تامین کالا و در فروش نفت مشکلی ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به تاجیکستان نویدبخش خنثی شدن تحریم هاست

سفر رییس جمهور به تاجیکستان نویدبخش خنثی شدن تحریم هاست