مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-17پزشكي

32 هزار نفر در آستارا دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند


به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا تاکنون 32 هزار نفر دز نخست و 14 هزار نفر هر دو دز واکسن کرونا را در سطح شهرستان آستارا دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فرید بصیری مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: تاکنون 32 هزار نفر دز نخست و 14 هزار نفر هر دو دز واکسن از نوع برکت، سینوفارم و آسترازنکا تزریق می شود.

  وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا تصریح کرد: روستاییان بالای 18 سال برای تزریق واکسن کووید 19 می توانند به مراکز جامع سلامت روستاهای ویرمونی، حیران، عنبران، صیادلر، عباس آباد و بخش لوندویل مراجعه کنند.

  بصیری مقدم با بیان اینکه با هماهنگی آموزش وپرورش، دانشگاه و سازمان حمل ونقل شهرداری فرهنگیان، اساتید، دانشجویان و رانندگان تاکسی واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: پس از دریافت لیست رانندگان سرویس دانش آموزی از شهرداری آن ها هم در برابر ویروس کووید 19 واکسینه خواهند شد.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از مردم فهیم این شهرستان خواست از شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی پرهیز کرده و ضمن رعایت فاصله اجتماعی حداقل دو متر در مکان های شلوغ و با تراکم جمعیتی بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار نفر در آستارا دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند

32 هزار نفر در آستارا دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند