مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-17اجتماعي

جزییات آغاز به کار مدارس در گلستان/ واکسینه 90 درصد فرهنگیان در دُز اول


مدارس در استان گلستان از سوم مهرماه به صورت غیرحضوری آغاز به کار خواهد کرد و به صورت تدریجی و با دستورات ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سال 1398 مهمان ناخوانده و مرگ آوری وارد جهان شد که زندگی مردم دنیا را متحول کرد و این کرونای مرگ آور در زمستان همان سال بی رحمانه در نقاط مختلف کشور ما ایران نیز جان هزاران انسان را گرفت.

این تحول در دنیا و به خصوص در ایران با سردرگمی حضور دانش آموزان در مدارس همراه بود و در نیمه دوم سال تحصیلی 1398-1399، مدارس را در ابتدا نیمه تعطیل کرد و در ادامه به تعطیلی کامل کشاند.

این تعطیلی مدارس تا به امروز ادامه داشت و تقریبا دو سال تحصیلی مشقت بار برای دانش آموزان و حتی دانشجویان در دانشگاه ها رقم خورد و به دلیل آماده نبودن زیرساخت های کامل و روش های تحصیلی بروز برای کلاس های غیرحضوری و استفاده از روش های مجازی، کار را برای بسیاری از در خصوص کیفیت فراگیری آموزش دانش آموزان احساس خطر کند.

از سوی دیگر وجود خطر برای سلامتی معلمان و دانش آموزان در کلاس های حضوری وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را بر آن داشت تا همچنان شاهد تعطیلی مدارس باشیم و تقریبا از اسفندماه سال 1398 تاکنون مدارس حتی در شهرهای زرد نتوانستند فعالیت داشته باشند و حتی با فعال شدن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آغاز به کار مدارس در گلستان/ واکسینه 90 درصد فرهنگیان در دُز اول

جزییات آغاز به کار مدارس در گلستان/ واکسینه 90 درصد فرهنگیان در دُز اول