مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-17سياسي

مشکلات صنعت مازندران توسط مجلس بررسی شود/ مردم از خودروسازها ناراضی هستند


امام جمعه ساری با قدردانی از طرح ساماندهی صنعت خودرو که پیش از این ناراضیتی های زیادی را در پیش داشته، گفت: ای کاش برنامه ریزی صورت می گرفت رییس مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر از چند کارخانه صنعتی مازندران بازدید و مشکلات صنعت استان در مجلس بررسی و پیگیری می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری اظهار کرد: اینکه امام حسین(ع) ببیند عزادارانش، هیات های عزاداری و شرکت کنندگان در مراسمش انسان های باتقوا و دیندار و پایبند هستند خوشحال خواهند شد، امیدواریم خداوند به ما توفیق بدهد که با تقوا باشیم.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) در پایان خطبه اول نماز جمله بر قرائت صلوات تاکید داشتند، تصریح کرد: حضرت به عنوان مقدمه صلوات آیه 56 سوره احزاب را قرائت کرد و فرمود بر همه مومنان دستور داده شده که بر محمد(ص) و آلش صلوات بفرستند.

خطیب جمعه ساری یادآور شد: ما سه نوع صلوات؛ ناقص، کامل و کبیره داریم، صلوات ناقص ؛ به معنای فرستادن صلوات فقط به پیغمبر اکرم است، صلوات کامل ؛ آن است که ائمه و آل پیمغمبر هم درنظر بگیریم و بر همه آن ها صلوات بفرستیم، صلوات کامل تر یا کبیره ؛ صلواتی است که علاوه بر قرائت سلامت با دعا و استفاده از واژه های کوتاه و بلند دیگری همراه باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنعت مازندران توسط مجلس بررسی شود/ مردم از خودروسازها ناراضی هستند

مشکلات صنعت مازندران توسط مجلس بررسی شود/ مردم از خودروسازها ناراضی هستند