مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-17سياسي

دنیای شرق در مقابل غرب به سراغ ما آمده و در برابر ما خضوع می کند


امروز بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب، ما در دنیا به عنوان یک قدرت رقیب آمریکا شناخته می شویم، لذا با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده است، - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: امروز بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب، ما در دنیا به عنوان یک قدرت رقیب آمریکا شناخته می شویم، لذا با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده است، رییس اجلاس شانگهای از رییس جمهور ایران دعوت می کند.

یعنی دنیای شرق در برابر غرب به سراغ ما آمده و در برابر ما خضوع می کند.

اقتدار ما به چنین نقطه ای رسیده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه جمعه این هفته، بر خلاف هفته های گذشته رییس جمهور به انجام سفرهای استانی و دیدارهای مردمی نپرداخت، اظهار کرد: از تحولات خوبی که به خاطر انتخاب شما مردم به وجودآمده است، ارتباط برقرار کردن روسای سه قوه با مردم است و این نزدیکی مسئولین با مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: برای برخی سوال پیش آمده است که آیا ارتباطات هر هفته رییس جمهور با مردم مهمتر بود یا سفر به تاجیکستان و کدام یک برکت بیشتری برای کشور و نظام داشت؟ باید توجه داشت آقای رییس جمهور یک سفر خارجی موثر استکبارستیز و آمریکا برانداز رفته است که جریان تحریم های اقتصادی را با شکست روبرو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای شرق در مقابل غرب به سراغ ما آمده و در برابر ما خضوع می کند

دنیای شرق در مقابل غرب به سراغ ما آمده و در برابر ما خضوع می کند