مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-17سياسي

تلاش دولتمردان در جهت باز گردن گره ای از زندگی مردم باشد


امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر اینکه مسئولان باید ساده زیست و مردمی باشند، گفت: رییس جمهور اهداف مختلفی را برای اجرایی شدن در کشور مدنظر داشتند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر اینکه مسئولان باید ساده زیست و مردمی باشند، گفت: رییس جمهور اهداف مختلفی را برای اجرایی شدن در کشور مدنظر داشتند، امیدواریم این نیت ها و اهداف به سرعت تحقق پیدا کند و گره ای از کار ملت باز شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن فاطمی 26 شهریورماه در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه حرکت در مسیر خداوند به زندگی، مال و اولاد برکت می دهد، اظهار کرد: بی تقوایی، بی نمازی و بی عملی برکت را از جامعه می گیرد، جامعه ای که به دور از احکام الهی باشد دچار گرفتاری و مشکلات می شود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: اگر عمل به دستورات الهی بر اساس عادت باشد، سودی نخواهد داشت و فرد پس از مدتی وقتی افراد زیادی در این جامعه در عمل به این دستورات و احکام الهی دچار سستی شوند او نیز دچار سستی خواهد شد، نباید به دین و احکام الهی در جامعه دهن کجی کنیم، اگر این اتفاق رخ دهد جامعه دچار بلیه و گرفتاری می شود.

وی با اشاره به بیماری کرونا، گفت: جامعه جهانی از مدت ها قبل گرفتار بیماری کرونا شده است و هیچ کسی باوجود تجهیزات و امکانات زور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولتمردان در جهت باز گردن گره ای از زندگی مردم باشد

تلاش دولتمردان در جهت باز گردن گره ای از زندگی مردم باشد