مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-17اقتصادي

تخلیه 2 میلیون تن کالای دپو شده در بنادر کشور


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون 2 میلیون تن کالای دپوشده در بنادر کشور وجود دارد از تخلیه کالاهای اساسی تا یک ماه و نیم آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در خصوص آخرین وضعیت ترخیص کالا از بنادر توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون 11 میلیون و 994 هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور حمل شده است، گفت: اولویت نخست حمل کالا از بندر امام خمینی بوده که بعد از مصوبه شورای عالی ترابری که مقرر شد سازمان راهداری روزانه 2500 ناوگان به بندر امام (ره) نفرستد که هم اکنون حدود 2700 دستگاه کامیون به بندر امام تردد دارد.

امانی با اعلام این مطلب که روزانه 4 هزار دستگاه از کل بنادر کشور در حال تردد است، افزود: در بندر چابهار با توجه به ظرفیت کم انبار کالاهای اساسی در محوطه بعضی از کالاها دپو شده است که مقرر شده تا طی هفته جاری با 6 استانی که کالاهای اساسی آنها از این بندر حمل می شود نشستی برگزار کنیم و نسبت به اعزام ناوگان جاده ای کمکی به بندر چابهار اقدام مناسبی انجام بدهیم تا هرچه سریع تر 109 هزار تن کالای دپو شده از بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 2 میلیون تن کالای دپو شده در بنادر کشور

تخلیه 2 میلیون تن کالای دپو شده در بنادر کشور