مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-17سياسي

اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: اقدامات جهادگران سلامت در مبارزه با ویروس کرونا،تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس در بین نسل جوان بسیجی است.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: اقدامات جهادگران سلامت در مبارزه با ویروس کرونا،تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس در بین نسل جوان بسیجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ، کارآمدی بسیج مردمی را در میدان عمل به نمایش گذاشتند.

محمدی اصل افزود: برای تسریع در امر واکسیناسیون و خدمت رسانی به ولی نعمتان، به کلیه فرماندهان نواحی و رده ها و مسئولان اقشار بسیج تاکید ویژه شده است تا از تمام توان و ظرفیت های موجود در مجموعه بسیج و سپاه استان استفاده شود.

وی گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج و سپاه خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و بدون تردید فرصت خدمت بی منت به مردم توفیق الهی به همه خدمتگزاران مردم است .

محمدی اصل بیان کرد: به متولیان بهداشت و درمان استان اعلام آمادگی کرده ایم که در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان، با تمام وجود آماده همکاری و مشارکت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است

اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است