مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-17سياسي

لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن احیاء بصیرت فاطمی زنان است


امام جمعه زرین دشت لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن را احیاء بصیرت فاطمی در بین زنان و علم علوی و اخلاق نبوی در بین مردان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان زرین دشت اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران، در حالی قدم در چله دوم انقلاب می گذارد که به برکت رشادت ها و از خودگذشتگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس، چله اول انقلاب را با عزت و اقتدار پشت سر گذاشته و با امید و تجربه چهل ساله وارد گام دوم انقلاب شده است.

وی افزود: آنچه که جوانان و مردم عزیز ایران در چله دوم انقلاب باید به آن توجه کنند این است که ما هر چه از لحاظ زمان از دفاع مقدس دور می شویم، باید از لحاظ معرفت، به دفاع مقدّس نزدیک تر شویم.

خطیب نماز جمعه شهرستان زرین دشت با بیان اینکه از خود گذشتگی ها، رشادت ها، دلاوری ها، پایبند بودن به اصول انقلاب، تبعیت بی چون و چرا از ولایت، معنویت و اخلاق، باید در زندگی ما برجسته شود، تاکید کرد: معنویت و اخلاق نیاز اصلی جامعه اسلامی است که در سایه آن اخلاص، از خودگذشتگی، شجاعت، و کمک به نیازمندان شکل می گیرد.

امام جمعه زرین دشت تصریح کرد: اگر شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه رشد کرد آثار آن را در همه عرصه های فردی و اجتماعی مشاهده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن احیاء بصیرت فاطمی زنان است

لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن احیاء بصیرت فاطمی زنان است