مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-17سياسي

ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی با صدور دستور ویژه قضایی در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی با صدور دستور ویژه قضایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدظله العالی در نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و به منظور تسهیل در صادرات مواد معدنی؛ موضوع ضرورت ساماندهی به کرایه حمل مواد معدنی در ستاد استانی پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید و متعاقب آن دستور ویژه قضایی در این خصوص صادر شد.

وی در ادامه افزود: بر این اساس از اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خواسته شد با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، نسبت به ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی به ویژه سنگ گچ و بازگرداندن قیمت ها به نرخ سابق، تدابیر لازم را اتخاذ کند.

این مقام قضایی همچنین خاطر نشان کرد: با هدف حمایت از معدن داران استان هرمزگان و به منظور تسهیل در صادرات مواد معدنی استخراج شده و رفع توقف ایجاد شده در این حوزه، دستور ویژه قضایی دیگری نیز جهت فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم برای بارگیری کشتی ها صادر شد.

صالحی تصریح کرد: در پی صدور این دستور قضایی با هماهنگی و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، هم اکنون شرایط لازم برای بارگیری مواد معدنی و سنگ گچ با استفاده از گنتری کرین و کشتی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی با صدور دستور ویژه قضایی در هرمزگان

ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی با صدور دستور ویژه قضایی در هرمزگان