مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-17سياسي

استاندارفارس درحداین استان باشد/گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان


نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر کشور می خواهیم که استانداری در حد فارس و از نیروهای جهادی و انقلابی برای این استان انتخاب کند.

- فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی پیرامون انتخاب استاندار فارس توضیح داد: تا امروز ما هم اطلاعی از انتخاب استاندار برای فارس نداریم زیرا قانونا انتخاب استاندار از اختیارات رییس جمهور و وزیر کشور است.

وی ادامه داد: البته باید به این موضوع هم توجه داشت که ما به عنوان نمایندگان و خادم ملت دغدغه انتخاب استانداری کارآمد، توانا و ترجیحاً بومی برای استان فارس را داریم و به دلیل اینکه این موضوع خواسته و مطالبه عموم است ماهم به عنوان نمایندگان مردم انتظار داریم که فردی آشنا و آگاه به استان انتخاب شود.

این نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از وزیر کشور درخواست داریم استانداری در خور شأن مردم استان برای فارس انتخاب شود، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مجمع نمایندگان فارس گزینه ای را پیشنهاد کرده است، اظهار کرد: به طور حتم نمایندگان قانونا در انتخاب استاندار اختیاری ندارند و دولت و وزیر کشور باید استاندار انتخاب کنند اما با این وجود وزیر کشور از مجمع نمایندگان برای استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارفارس درحداین استان باشد/گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان

استاندارفارس درحداین استان باشد/گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان