مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-17سياسي

تسلیم استوارنامه سفیر آکردیته ایران به رییس جمهور موزامبیک


مهدی آقاجعفری سفیر آکردیته ایران ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور موزامبیک و رایزنی درباره راه های توسعه روابط، آخرین وضعیت 12 ایرانی که 2 سال قبل در آب های موزامبیک به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شده اند را نیز پیگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی آقاجعفری سفیر آکردیته جمهوری اسلامی ایران در موزامبیک روز پنجشنبه 25 شهریور ماه در ماپوتو پایتخت آن کشور، طی مراسمی استوارنامه خود را به فیلیپ نیوسی رییس جمهور موزامبیک تسلیم کرد.

در این مراسم که با نواختن سرود ملی دو کشور آغاز شد، سفیر آکردیته کشورمان پس از تسلیم استوارنامه خود، در گفتگو با رییس جمهور موزامبیک راههای توسعه روابط دو کشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

آقاجعفری همچنین روز گذشته در ملاقات با خانم ورونیسا ماکامو وزیر خارجه موزامبیک، ضمن تسلیم رونوشت استوارنامه خود به خانم ماکامو، با وزیر خارجه موزامبیک در خصوص تحولات منطقه ای و بین المللی و همچنین روند روابط و همکاری های دو کشور گفتگو کرد.

سفیر کشورمان در این ملاقاتها همچنین  آخرین وضعیت 12 ایرانی که دو سال قبل در آب های موزامبیک به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شده اند را نیز پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم استوارنامه سفیر آکردیته ایران به رییس جمهور موزامبیک

تسلیم استوارنامه سفیر آکردیته ایران به رییس جمهور موزامبیک