مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-17اقتصادي

اجرای 6 پروژه مهم راهسازی در استان زنجان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 6 پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان در محورهای اصلی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،، اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه راه به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای هر سیستم و استانی است، گفت: راه نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

وی با بیان اینکه موضوع ساخت، توسعه راه ها، کیفیت، علائم و ایمنی راه ها بسیار مهم است، اظهار کرد: بخش راه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان متولی و مجری پروژه های شریانی و اصلی محورهای استان است، محورهایی که با استان های همجوار در ارتباط هستند در این بخش ها فعال است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 6 پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان در محورهای اصلی در حال انجام است که از محل اعتبارات ملی تزریق می شوند و اعتبارات استانی ندارند.

اسماعیلی به پروژه محور زنجان به بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در حال انجام است و قسمتی از این پروژه در هفته دولت برای تردد و استفاده مردم این مناطق فعال شد و تنها یک کیلومتر و 200 متر تا گردنه پاپایی باقی مانده که افتتاح نشده است.

وی همچنین با اشاره به پروژه محور زنجان به دندی، گفت: پروژه سلطانیه-قیدار به کبودرآهنگ، پروژه کلور- درام طارم به اردبیل، پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 پروژه مهم راهسازی در استان زنجان

اجرای 6 پروژه مهم راهسازی در استان زنجان