مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-17اقتصادي

آمادگی وزارت نفت برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی


وزارت نفت آمادگی دارد در قالب قراردادهای مختلف از پتانسیل سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای برداشت حداکثری از میادین مشترک و حفظ و نگهداشت تولید استفاده کند.

- ایسنا/خوزستان وزیر نفت گفت: وزارت نفت آمادگی دارد در قالب قراردادهای مختلف از پتانسیل سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای برداشت حداکثری از میادین مشترک و حفظ و نگهداشت تولید استفاده کند.

جواد اوجی در حاشیه بازدید از دکل 25 فتح که امروز، 26 شهریورماه در اهواز انجام شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ و نگهداشت تولید و بنا به قولی که به رییس جمهور مبنی بر توسعه میادین مشترک نفتی و گازی داده شده است، به خوزستان سفر کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تعداد زیادی از میادین نفتی موجود در خوزستان با کشور عراق مشترک است، افزود: روند پروژه هایی در خصوص بحث نگهداشت تولید، پیشرفت این پروژه ها و بحث توسعه میادین جدید، امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر نفت گفت: نیاز است هرچه سریع تر توسعه میادین مشترک نفتی غرب کارون در خوزستان تکمیل شود و بحث حداکثر برداشت نفت از میادین مشترک جزو برنامه های وزارت نفت است.

اوجی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی کمیسیون انرژی، بحث افزایش برداشت از میادین مشترک و حفظ و نگهداشت تولید را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت نفت برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی

آمادگی وزارت نفت برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی