مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-17سياسي

وضعیت برگزاری کلاس های دانشگاه شریف در ترم جدید


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی آغاز می شود ولی تلاش می کنیم مشروط به تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا، - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی آغاز می شود ولی تلاش می کنیم مشروط به تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا، حداقل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخشی از دروس را به صورت حضوری برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر داود رشتچیان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت موجود، امسال نیز علی رغم میل باطنی مجبور به شروع کلاس ها به صورت مجازی هستیم، گفت: به دلیل مشکلات در سال تحصیلی جدید دو تقویم آموزشی خواهیم داشت، یکی برای دانشجویان ورودی سال 1399 و ماقبل آن در تمام مقاطع که از 27 شهریور ماه آغاز می شود.

دیگری برای دانشجویان نوورود کارشناسی ارشد که به دلیل اعلام نتایج دیرهنگام در اواخر مهرماه صورت می گیرد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم کلاس های دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی ارشد را از هفته اول یا حداکثر هفته دوم آبان ماه آغاز کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در ادامه گفت: ثبت نام تمامی دانشجویان ورودی 1399 و ماقبل آن در تمامی مقاطع انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت برگزاری کلاس های دانشگاه شریف در ترم جدید

وضعیت برگزاری کلاس های دانشگاه شریف در ترم جدید