مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-17سياسي

کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شود/ لزوم رفع مشکلات دانشجویان ایرانی در بلاروس


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه بلاروس با اشاره به برخی مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در بلاروس، خواستار رفع فوری این موضوعات شد.

- ، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سران اعضای شانگهای در دوشنبه، با ولادیمیر ماکی ، وزیر خارجه بلاروس دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن اعلام علاقه مندی جمهوری اسلامی ایران بر گسترش روابط همه جانبه با بلاروس، برگزاری کمیسیون مشترک دوکشور را در کوتاه ترین زمان پیش رو خواستار شد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به برخی مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در بلاروس، خواستار رفع فوری این موضوعات شده و پیگیری این مشکلات مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان، سیاست تحریم و تهدید را جزو سیاست های شکست خورده ولی دائمی امریکا خوانده و تاکید کرد: سیاست تحریم آمریکا، ادامه سیاست یکجانبه گرایی این کشور بوده که از نظر جمهوری اسلامی ایران مردود و غیرقابل پذیرش است.

ولادیمیر ماکی، وزیر امور خارجه بلاروس نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با همتای ایرانی خود، آمادگی کشورش جهت برگزاری کمیسیون مشترک را اعلام و بر علاقه مندی مینسک جهت توسعه روابط با تهران تاکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شود/ لزوم رفع مشکلات دانشجویان ایرانی در بلاروس

کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شود/ لزوم رفع مشکلات دانشجویان ایرانی در بلاروس