مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-17اقتصادي

73پروژه عمرانی به ارزش 3هزار میلیارد ریال در حاجی آباد افتتاح شد


73 پروژه با بیش از سه هزارو 150 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت در شهرستان حاجی آباد آماده بهره برداری شد.

- ، فریدون همتی پس از افتتاح های طرح های عمرانی در شهرستان حاجی آباد بیان داشت: بخشی ازاین طرحها پس از تکمیل به تدریج در شهریورماه به بهره برداری رسید که ازجمله آنها فضای آموزشی و جایگاه سوخت بود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش، جدیت و پیگیری بیشتر در راستای تکمیل پروژه های در حال اجرا در شهرستان حاجی آباد، ادامه داد: با اولویت بندی پروژه های مهم و تاثیرگذار در ارتقای شاخص های اقتصادی، اشتغال و زیرساختی، باید در راستای تسریع در تکمیل این طرح ها که تحولات خوبی را ایجاد خواهند کرد، تلاش شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدام صورت گرفته در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد، اظهار داشت: یکی از این کارهای خوب توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، آموزش بسته بندی محصولات کشاورزی به کشاورزان این بخش بوده که موجب افزایش کیفیت محصولات کشاورزی شده است لذا باید در همه مناطق استان، با ترویج چنین آموزش هایی در راستای تکمیل زنجیره ارزش تولید محصولات کشاورزی تلاش شود.

همتی یاد آور شد: این اقدام ها موجب پشتیبانی از بخش کشاورزی و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی می شود و باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا دامنه آموزش ها برای روستاییان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73پروژه عمرانی به ارزش 3هزار میلیارد ریال در حاجی آباد افتتاح شد

73پروژه عمرانی به ارزش 3هزار میلیارد ریال در حاجی آباد افتتاح شد