مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-17سياسي

آغاز ثبت نام دوره های حفظ قرآن تحت عنوان «طرح ملی تحفیظ رضوی»


 مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: از سال 98 که طرح ملی تحفیظ رضوی با هدف آموزش قرآن و معارف قرآنی آغاز شده است تا کنون بیش از 1000 قرآن آموز زیر نظر 100 مربی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود میریان در خصوص طرح ملی تحفیظ رضوی اظهار کرد: دوره های آموزش قرآن و تعالیم قرآنی توسط مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از ابتدای مهرماه آغاز می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت markazquran.

razavi.

ir نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

وی افزود: طرح ملی تحفیظ رضوی نخستین بار از مهر تا دی ماه سال 1398 در چهار دوره تربیت مربی آغاز شد که در آن 250 نفر تحت آموزش قرار گرفته تا برای آموزش حفظ قرآن در سراسر کشور کار خود را آغاز کنند.

حجت الاسلام میریان ادامه داد: این طرح با آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور شروع شد و به همین خاطر کلاس ها به دو شکل حضوری و مجازی از همان ابتدا برگزار شد.

در همان اولین دوره 400 قرآن آموز تحت آموزش در دوره های سه ماهه قرار گرفتند.

در حال حاضر 1000 قرآن آموز زیر نظر 100 مربی در سراسر کشور تحت تعلیم قرار دارند و به حفظ قرآن مشغول اند و خوشبختانه روند کار خیلی خوب ارزیابی می شود.

وی از برگزاری این دوره ها در مشهد و گلبهار به طور مجازی و حضوری خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون در مشهد 80 مسجد و حسینیه با این طرح هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دوره های حفظ قرآن تحت عنوان «طرح ملی تحفیظ رضوی»

آغاز ثبت نام دوره های حفظ قرآن تحت عنوان «طرح ملی تحفیظ رضوی»