مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-17اجتماعي

ایجاد شبکه ای مختص اربعین/ 53 درصد مردم با صداوسیما عزاداری کردند


رییس رسانه ملی از تدارک گسترده رادیویی، تلویزیونی و پهن باند بر بستر تلوبیون برای خدمت به زیارت نیابتی عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردم نمی توانستند حضور پرشوری در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشند، ادامه داد: به همین خاطر صداوسیما حسینیه تلویزیونی ایران را ایجاد کرد تا همچون سال گذشته، امسال هم بسیاری از مردم با رادیو و تلویزیون عزاداری کنند.

حدود 53 درصد مردم در ایام محرم از طریق رادیو و تلویزیون عزاداری کردند وی با اشاره به محدودیت های کرونایی که مانع از حضور پرشور مردم در مجالس عزاداری می شد، اعلام کرد: امسال حدود 53 درصد مردم در ایام محرم از طریق رادیو و تلویزیون عزاداری کردند.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه دشمن در این ایام تلاش داشت دوگانه ای بین دین و سلامت ایجاد کند، افزود: اما با تاکید بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی بین عزاداران، این توطئه دشمن خنثی شد.

بسیاری از مراسم با رعایت شیوه نامه ها اجرا شد و این مجالس از رسانه ملی به نمایش در آمد تا این توطئه خنثی شود.

علی عسکری با اشاره به اهداف اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: در کنار تجلیل از پیرغلامان عزیز از ایران و جهان تلاش شد تعدادی از مداحان و خادمان حسینی جوان کشف و معرفی شوند که این هم کار خوبی بود، زیرا نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه ای مختص اربعین/ 53 درصد مردم با صداوسیما عزاداری کردند

ایجاد شبکه ای مختص اربعین/ 53 درصد مردم با صداوسیما عزاداری کردند