مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-17اقتصادي

آزادی 62 زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری/ اجرای طرح آزادسازی زندانیان زن


مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 62 زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند.

- مجید صیادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 142 زندانی غیر عمد در زندان های استان چهارمحال و بختیاری محبوس هستند، اظهار کرد: 96 نفر از این زندانیان محکوم مالی و 46 نفر محکوم مهریه هستند.

وی با اشاره به اینکه برای آزادی زندانیان غیر عمد بیش از 154 میلیارد تومان نیاز است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 62 زندانی جرایم غیر عمد با بدهی شش میلیارد و 250 میلیون تومان آزاد شدند.

مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شکات بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان از بدهی خود را گذشت کردند، ادامه داد: بیش از یک میلیارد و 70 میلیون تومان تسهیلات کم بهره با اقساط بلند مدت به این زندانیان پرداخت شده است.

اختصاص نذورات اربعین به آزادی زندانیان وی به فرا رسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها در برگزاری مراسم ها و طبخ و توزیع نذورات از خیران درخواست می شود نذورات خود را به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تخصیص دهند.

مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری به ممنوعیت برگزاری مراسم های ختم اشاره کرد و ادامه داد: بازماندگان می توانند بخشی از هزینه این مراسم ها را به آزادی زندانیان جرایم غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 62 زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری/ اجرای طرح آزادسازی زندانیان زن

آزادی 62 زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری/ اجرای طرح آزادسازی زندانیان زن