مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-17سياسي

15 سهید و یک میلیون ماموریت کرونایی در اورژانس


سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت روز اورژانس اعلام کرد: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون بیش از 6500 نفر از پرسنل به این بیماری مبتلا و 15 نفر شهید شده اند و بیش از یک میلیون ماموریت مرتبط با کرونا نیز در سراسر کشور توسط اورژانس انجام شده است .

- سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت روز اورژانس اعلام کرد: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون بیش از 6500 نفر از پرسنل به این بیماری مبتلا و 15 نفر شهید شده اند و بیش از یک میلیون ماموریت مرتبط با کرونا نیز در سراسر کشور توسط اورژانس انجام شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام دکتر پیمان صابریان آمده است: جایگاه ارزشمند و والای تلاشگران عرصه اورژانس پیش بیمارستانی هنگامی نمایان می شود که سپید پوشان اورژانس 115 در اولین لحظات بروز یک حادثه بر بالین بیماران حاضر و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرند، بر خود می بالیم که افرادی پاک طینت، نیکو سرشت و با سعه صدر، همراه با حس نوع دوستی و با بهره گیری از دانش روز که توشه گرفته از عشق و انسانیت است، در این سازمان فعالیت دارند.

درود بی پایان بر شما فرشتگان نجات که در تمامی لحظات سخت و جان فرسا، از آسایش خود چشم پوشیده و در جهت نجات جان انسان ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سهید و یک میلیون ماموریت کرونایی در اورژانس

15 سهید و یک میلیون ماموریت کرونایی در اورژانس