مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-17سياسي

سربازان گمنام سفیدپوش در جدال با ارتش کووید19


تکنسین های اورژانس که به نوعی سربازان گم نام سفیدپوش حاضر در میدان مبارزه با کرونا تلقی می شوند، در روزهایی که ارتش سویه های گوناگون ویروس کووید19 در حال جولان است، - صحنه این جدال را ترک نکرده و همچنان در راه فداکاری، ایثارگری و خدمت به مردم از جان خود مایه می گذارند.

1.

5 سال است که کرونا، آفت جان انسان ها و بلای جدید خانواده ها شده و هر روزی هم که سپری می شود، این ویروس منحوس، روی جدیدتری از خود را نشان می دهد.

در ابتدا کهنسالان را درگیر می کرد اما اکنون با ایمن شدن و واکسیناسیون گروه های سنی بالا، گونه های جدیدی از خود بروز داده و زورش به جوانان رسیده است.

اما در این بحبوحه کرونایی و بارقه های امیدی که در قلب های مردم با سرعت گرفتن واکسیناسیون پدید آمده، کادر بهداشت و درمان، خسته تر از همیشه در صحنه حاضر است.

بخشی از این فرشته های زمینی که وسعت اخلاقشان تا به آسمان می گسترد، در مراکز اورژانس فعالیت می کنند و ناشناخته تر از باقی سفیدپوشان، شبانه روز در حال خدمت هستند.

کادر اورژانس، از همان اوایل شیوع کرونا که امکانات مقابله و مواجهه با آن، شاید به تعداد انگشتان دست می رسید، احساس خطر، ترس، نگرانی و ناراحتی را کنار گذاشته و پا به پای بدنه ی سلامت کشور، به مردم خدمت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان گمنام سفیدپوش در جدال با ارتش کووید19

سربازان گمنام سفیدپوش در جدال با ارتش کووید19