مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-17اقتصادي

ریزش ارزهای دیجیتالی


قیمت بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سی ان بی سی، کره جنوبی که پیشتر اعلام کرده بود از سال آینده معاملات مربوط به ارزهای دیجیتالی را مشمول دریافت مالیات خواهد کرد این کار را به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها تا سال 2023 انجام نخواهد داد.

یک نماینده مجلس کره جنوبی در همین رابطه گفته است تعویق این لایحه اجتناب ناپذیر است و تا زمانی که نهادهای نظارتی قوانین مشخصی در خصوص طبقه بندی رمزارزها انجام ندهند، اخذ مالیات از فعالیت های مرتبط با رمزارزها ممکن نیست.

اتحادیه اروپا با هدف گذار به اقتصاد دیجیتالی در نظر دارد 177 میلیارد دلار در فناوری های نوین سرمایه گذاری کند که زیرساخت های داده، فناوری فایو جی، محاسبات کوانتومی و همچنین فناوری بلاک چین از جمله آن ها خواهند بود.

این برنامه، بخشی از پروژه بزرگ تر اتحادیه اروپا است که در نظر دارد برای خروج کامل اقتصادهای اروپایی از پیامدهای کرونایی و دستیابی به توسعه پایدار، 750 میلیارد دلار اعتبار در بخش های مختف اقتصادی اتحادیه تزریق کند.

در حالی که بسیاری از نهادهای نظارتی نبت به رمزارزها سختگیرتر شده اند، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در موضعی نسبتا نرم، تنها از صرافی های ارایه دهنده خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتالی خواسته است تا مجوزهای قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش ارزهای دیجیتالی

ریزش ارزهای دیجیتالی