مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-17سياسي

شب شعر عاشورا در شیراز برگزار شد/ حسرت زدگان قافله عشق


40 تن از شاعران استان های مختلف کشور به صورت حضوری و مجازی در شیراز گرد هم آمدند تا شب شعر عاشورا را با عنوان «حسرت زدگان قافله عشق» برگزار کنند.

- ، جمعی از شاعران عاشق اهل بیت (ع) در سی و ششمین شب شعر عاشورایی با موضوع حسرت زدگان عاشورا، چهارشنبه و پنج شنبه 24 و 25 شهریور ماه 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز گرد هم آمدند.

البته امسال ابراز ارادت هنرمندانه شاعران تحت عنوان شب شعر عاشورا که از قدیمی ترین رویدادهای مردمی در این حوزه به شمار می رود نیز تحت تأثیر روزگار کرونا زده قرار گرفته بود و بسیاری از شاعران سراسر کشور به صورت مجازی دراین رویداد به شعرخوانی پرداختند.

پس از شعر خوانی شاعران بنام شیراز و شهرستان های فارس، بوشهر، یزدو دلیجان و اصفهان و قم ومداحی حاج کاظم محمدی، محمدرضا سنگری پژوهشگر صاحب دل طبق روال گذشته گفت و گویی تاریخی با مخاطبان شروع کرد و تحلیل و تقسیم بندی ای از حاضرین و کنشگران قبل و بعد واقعه عاشورا در همراهی امام حسین (ع) ارائه داد و به موضوع سی و ششمین شب شعر عاشورا رسید.

وی با اشاره به تفاوت رفتاری کنشگران قبل و بعداز واقعه عاشورا گفت: در این تقسیم بندی گروه اول پیشگامان یا سابقون نامیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر عاشورا در شیراز برگزار شد/ حسرت زدگان قافله عشق

شب شعر عاشورا در شیراز برگزار شد/ حسرت زدگان قافله عشق