مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-17بين الملل

بیانیه پر از اتهام شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران


بخش اعظم بیانیه شورای همکاری خلیج فارس به اتهام زنی ها به ایران اختصاص داشت و در آن به جزایر سه گانه، پرونده هسته ای و امثال آن پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیانیه پایانی صد و چهل و نهمین نشست شورای همکاری خلیج فارس در سطح وزرای خارجه دیشب (پنجشنبه شب) صادر و اتهامات علیه ایران تکرار شد.

جزایر سه گانه بر اساس گزارش تصویب و به طرف ایرانی اعلام کرده، داشته باشد.

پرونده هسته ای ایران در این بیانیه اتهاماتی نیز علیه ایران در بحث مذاکرات هسته ای مطرح شد و شورای همکاری مدعی شد هر مذاکراتی در آینده باید رفتار تنش زای ایران در منطقه، حمایت آن از تروریسم و شبه نظامیان فرقه گرا، برنامه موشکی ایران، تأمین امنیت دریانوردی بین المللی و تآسیسات نفتی را حل کند و کشورهای شورای همکاری باید در تمام این مذاکرات و دیگر نشست های بین المللی و منطقه ای در این باره حضور داشته باشند زیرا این پرونده به امنیت و ثبات منطقه ای مربوط می شود .

شورای همکاری بدون اشاره به بدعهدی های طرف های مقابل در توافق هسته ای، آنچه عدم پایبندی ایران به تعهدات و نیز فزایش نسبت غنی سازی اورانیوم خواند را محکوم کرد و از ایران خواست این اقدام را کنار بگذارد و با آژانس بین المللی انرژی هسته ای همکاری کامل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پر از اتهام شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

بیانیه پر از اتهام شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران