مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-17حوادث

کشف مقادیری شیشه و تریاک توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف 78 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 600 گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

-  سرهنگ جهان دیماز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با همکاری پلیس مواد مخدر استان و شهرستان کهگیلویه، با همکاری کلانتری ها و پاسگاه محلی ماموران موفق شدند 78 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک پس از تعقیب و گریز کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در نزدیکی پاسگاه اسفندان بخش دیشموک این مقدار موارد ذکر شده را کشف کردند، عنوان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

دیماز به عملیات های موفق دیگر مواد مخدر شهرستان اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شدند 600 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند سه نفر از توزیع کنندگان را به همراه   یک دستگاه خودرو دستگیر و در این راستا توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به دستگیری سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مقادیری شیشه و تریاک توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه

کشف مقادیری شیشه و تریاک توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه