مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-16سياسي

اصرار مجلس یازدهم قانونی شدن شفافیت آراست/ 90 درصد کارهای مجلس باید علنی شود


نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصرار نمایندگان بر قانونی شدن شفافیت آرا است گفت: بزودی این طرح به سرانجام نهایی می رسد.

- حسین امامی راد نماینده مردم چناران در آرای نمایندگان اظهار داشت: ما دو نوع شفافیت مطلق و شفافیت مقید داریم که من با شفافیت مطلق موافق نیستم.

این در حالی است که کلیات شفافیت را قبول دارم.

وی افزود: در برخی نقاط حق مردم است بدانند که وکیل و نماینده ای که آنها به مجلس فرستاده اند چه موضع گیری های در بحث های کلان کشوری، سیاست خارجی و موضوعات داخلی دارد و باید این شفافیت وجود داشته باشد.

  نماینده چناران در مجلس گفت: نمایندگان دوره یازدهم مجلس بر اجرای شفافیت تأکید دارند این در حالی است شاید بالای 90 درصد امورات داخلی مجلس قابلیت علنی شدن و شفافیت حداکثری را داشته باشد.

وی افزود: مردم یک حوزه انتخابیه باید بدانند که نمایندگان آنها چه موضع گیری هایی درباره مواضع داخلی دارند و باید شفافیت را به نقاطی که مصالح مردم در آنجا است ببریم ولی در برخی جاها نیاز به شفافیت نیست که می توانم به رأی به وزرا و اعضای کابینه اشاره کنم که این موضوع مربوط به این دولت و دولت قبل نیست بلکه کل دولت ها مدنظرم است زیرا شاید در نهایت این شفافیت به نفع مردم حوزه انتخابیه نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار مجلس یازدهم قانونی شدن شفافیت آراست/ 90 درصد کارهای مجلس باید علنی شود

اصرار مجلس یازدهم قانونی شدن شفافیت آراست/ 90 درصد کارهای مجلس باید علنی شود