مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 01:302021-09-16ورزشي

وزنه بردار پارالمپیکی: با وجود آسیب دیدگی به مدال طلا رسیدم


دارنده مدال طلا بازیهای پارالمپیک توکیو در دسته 80 کیلوگرم گفت: هر چند از ناحیه دست چپ دچار آسیب دیدگی بودم اما برای کسب مدال طلا در دسته 80 کیلوگرم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم.

- دارنده مدال طلا بازیهای پارالمپیک توکیو در دسته 80 کیلوگرم گفت: هر چند از ناحیه دست چپ دچار آسیب دیدگی بودم اما برای کسب مدال طلا در دسته 80 کیلوگرم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم.

روح الله رستمی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا پیش بینی کسب مدال در بازیهای پارالمپیک توکیو را داشتید، اظهار کرد: با توجه به عملکرد موفقی که در تورنمنت های کسب سهمیه ورودی به بازیهای پارالمپیک توکیو داشتم و نتایج خوبی که در جام جهانی تایلند پیش از اعزام به توکیو کسب کردم، پیش بینی کسب مدال طلا در دسته 80 کیلوگرم در بازیهای پارالمپیک توکیو را داشتم، اما آسیب دیدگی دست چپم برای رسیدن به این هدف تا حدودی من را نگران می کرد.

وی گفت: در جریان آسیب دیدگی دست چپم برای کاهش فشار سعی می کردم وزنه ام را به سمت راست متمایل کنم که همین مساله سبب شد که سینه سمت راستم نیز دچار آسیب دیدگی شود، علاوه بر آسیب دیدگی 2 کیلو نیز اضافه وزن پیدا کرده بودم که کاهش وزن با وجود آسیب دیدگی کار بسیار سختی بود، اما با تمام مشکلات توانستم به مدال طلا دسته 80 کیلوگرم دست پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه بردار پارالمپیکی: با وجود آسیب دیدگی به مدال طلا رسیدم

وزنه بردار پارالمپیکی: با وجود آسیب دیدگی به مدال طلا رسیدم