مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 20:452021-09-16پزشكي

واکسینه شدن 260 هزار آملی/ کاهش روند پذیرش بیماران کرونایی


مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اینکه تعداد 260 هزار واکسن کووید 19 تاکنون به شهروندان آملی تزریق شدند، گفت: در این بین 80 هزار نفر دوز اول و دوم را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمدعلی رمضانی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح چهارمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کووید 19 اظهار کرد: تعداد 260 هزار واکسن کووید 19 تاکنون به شهروندان آملی تزریق شد که در این بین 80 هزار نفر دوز اول و دوم را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه حدود 2 تا 3هزار نفر روزانه با ثبت نام در سامانه نام نویسی واکسیناسیون برای دریافت واکسن اعلام آمادگی می کنند، افزود: این افراد پس از ثبت نام نوبت دهی شده تا در سریع ترین زمان واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه هم اکنون در نام نویسی و دریافت واکسن توسط متقاضیان به روز هستیم، تصریح کرد: البته در این بین افرادی هستند که به دلایل مختلف همانند بیماری یا موارد دیگر از دریافت واکسن منصرف شوند.

این مسؤول در مورد دریافت مرحله دوم واکسن اسپوتنیک وی و نبود این واکسن، بیان کرد: متأسفانه افراد زیادی دز اول واکسن خود را طی ماه های گذشته اسپتنیک وی دریافت کردند ولی بنا به نبود این واکسن، حدود 3هزار نفر مرحله دوم را طبق مصوبه وزارت بهداشت واکسن استرازنکا تزریق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 260 هزار آملی/ کاهش روند پذیرش بیماران کرونایی

واکسینه شدن 260 هزار آملی/ کاهش روند پذیرش بیماران کرونایی