مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-16اقتصادي

برداشت ذرت علوفه ای از 280 هکتار از اراضی مرند


معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرند از برداشت ذرت علوفه ای از سطح 280 هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرند از برداشت ذرت علوفه ای از سطح 280 هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در این شهرستان خبر داد.

علی صیادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال زراعی جاری بیش از 280 هکتار از اراضی آبی مرند در دو مرحله کشت بهاره و کشت دوم بعد از برداشت کلزا و غلات به کشت ذرت علوفه ای اختصاص داده شده و در راستای حمایت از کشاورزان ذرت کار به منظور تولید علوفه سیلویی مورد نیاز دامداران نسبت به هدایت و تأمین ارقام بذور اصلاح شده و نهاده های سم و کود شیمیایی و خدمات فنی و آموزشی اقدام و بیش از هشت تن بذر اصلاح شده و بالغ بر یک هزار و 500 کیسه انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان تأمین و در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برداشت ذرت علوفه در شهرستان مرند از اوایل شهریور آغاز شده و تا اواسط مهرماه جاری ادامه دارد و پیش بینی می شود که بیش از 16هزار تُن ذرت علوفه ای و قابل سیلاژ برداشت شود، افزود: ذرت علوفه ای در شهرستان مرند به عنوان کشت بهاره و یا کشت دوم بعد از برداشت غلات و کُلزا کِشت می شود و بسته به رقم و زمان آن، معمولاً بعداز 70 تا 120


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت ذرت علوفه ای از 280 هکتار از اراضی مرند

برداشت ذرت علوفه ای از 280 هکتار از اراضی مرند