مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-16ورزشي

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در 5 رشته از رقابت های پاراآسیایی بحرین


رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی از حضور گسترده ورزشکاران پارالمپیکی استان در مسابقات پاراآسیایی زیر 23 سال بحرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مصطفی صفایی در خصوص وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی خراسان رضوی در مسابقات پاراآسیایی زیر 23 سال بحرین 2021 اظهار کرد: ورزش خراسان رضوی به نسبت حضور قابل قبولی در رقابت های پاراآسیایی بحرین خواهد داشت، خراسان رضوی در این مسابقات در 5 رشته ورزشی در بحرین، آذرماه امسال احتمالا حضور دارد.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی افزود: براساس اعلام دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در بازی های پاراآسیایی جوانان، مبنای گزینش ورزشکاران برای اعزام به بحرین، کسب رنکینگ اول تا سوم جهان و همچنین براساس عملکرد ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی قبل است.

وی در خصوص ورزشکاران خراسانی که شانس حضور در رقابت های پاراآسیایی بحرین را دارند، گفت: در این مسابقات در رشته بوچیا، مرتضی رباط جزی به عنوان ورزشکار و کلثوم بافضل به عنوان پرستار، در رشته دوومیدانی، بیتا طیبان، مصطفی ماریان، اردلان حسین زاده، محمدحسن ابراهیم زاده، امیرعباس کارگران، محسن طالبی به عنوان ورزشکار و محمدرضا صحراگرد به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در 5 رشته از رقابت های پاراآسیایی بحرین

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در 5 رشته از رقابت های پاراآسیایی بحرین