مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-16اقتصادي

معاون رییس جمهور: رآکتور آب سنگین اراک در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد


معاون رییس جمهور در ادامه بازدید از کارخانه آب سنگین اراک در مورد محصولات آب سنگین این مجتمع ابراز امیدواری کرد تا آنجا که ممکن است، باید محصولات تولیدی از آب سنگین در زمینه های دارویی و درمانی و.

- معاون رییس جمهور در ادامه بازدید از کارخانه آب سنگین اراک در مورد محصولات آب سنگین این مجتمع ابراز امیدواری کرد تا آنجا که ممکن است، باید محصولات تولیدی از آب سنگین در زمینه های دارویی و درمانی و.

بتوانند با بزرگترین برندهای جهانی رقابت کنند معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز پنجشنبه از مجتمع هسته ای خنداب (اراک) بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه بازطراحی و ساخت راکتور آب سنگین قرار گرفت و با مدیران و متخصصین اجرای این پروژه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این بازدید که با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ارشد صنعت هسته ای انجام شد، در بدو ورود به مجتمع هسته ای خنداب(اراک) با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به توانایی دانشمندان صنعت هسته ای در پیشبرد و اجرای برنامه های راهبردی صنعت هسته ای، اظهار داشت: بهره گیری از توانمندی و تخصص جوانان ایرانی در حل مسائل بزرگ، پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: رآکتور آب سنگین اراک در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد

معاون رییس جمهور: رآکتور آب سنگین اراک در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد