مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-16اقتصادي

چین بیش از یک میلیارد نفر را کاملاً واکسینه کرد


دولت چین هیچ هدفی را برای تعداد واکسیناسیون مشخص نکرده است اما «ژانگ نانشان»، ویروس شناس ارشد چین ماه گذشته گفت که احتمال دارد چین تا پایان سال جاری 80 درصد از جمیعتش را واکسینه کرده باشد و به مصونیت جمعی رسیده باشد.

- دولت چین هیچ هدفی را برای تعداد واکسیناسیون مشخص نکرده است اما ژانگ نانشان ، ویروس شناس ارشد چین ماه گذشته گفت که احتمال دارد چین تا پایان سال جاری 80 درصد از جمیعتش را واکسینه کرده باشد و به مصونیت جمعی رسیده باشد.

منابع خبری پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند چین به 71 درصد از جمعیت خود که معادل بیش از 1 میلیارد نفر است هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کشوری که ویروس کرونا برای اولین بار در آن مشاهده شد تا حد زیادی آن را در درون مرزهایش کنترل کرده است اما اکنون بخش زیادی از جمیعتش را واکسینه کرده است.

می فنگ ، سخنگوی کمیسیون ملی سلامت چین در یک کنفرانس خبری گفت: تا 15 سپتامبر، 2.

16 میلیارد دوز واکسن در سراسر کشور تزریق شده است.

مسئولان بهداشتی چین اواخر ماه گذشته بیش از 890 میلیون نفر در چین به طور کامل واکسینه شده اند و 2 میلیارد دوز واکسن تزریق شده است.

دولت چین هیچ هدفی را برای تعداد واکسیناسیون مشخص نکرده است اما ژانگ نانشان ، ویروس شناس ارشد چین ماه گذشته گفت که احتمال دارد چین تا پایان سال جاری 80 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین بیش از یک میلیارد نفر را کاملاً واکسینه کرد

چین بیش از یک میلیارد نفر را کاملاً واکسینه کرد