مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-16اقتصادي

3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در اصفهان پرداخت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: سه هزار میلیارد تومان در یکسال گذشته از طریق مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تبصره ماده 18 به طرح های صنعتی این استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار داشت: این استان در زمینه تسهیلات تبصره 18 و طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) رتبه اول کشور را کسب کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: این موفقیت ها با کمک مجموعه دستگاه های حاکمیتی از جمله استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی و تشکل های استان اصفهان به دست آمده است.

وی اظهار داشت: بیش از یک هزار و 100 پروانه بهره برداری جدید در 2 سال گذشته با بیش از 32 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری به رغم همه محدودیت ها و مشکل تحریم ها در این استان صادر شد.

موفق اضافه کرد: بیش از 3 هزار و 200 مجوز جدید برای سرمایه گذاری در زمینه طرح های جدید صنعتی و طرح های توسعه واحدهای موجود صادر شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان خاطرنشان کرد: همه این مجوزها با در نظر گرفتن اجرای قانون هوای پاک و با توجه به کمبود آب در بخش تولید ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در اصفهان پرداخت شد

3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در اصفهان پرداخت شد