مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-16سياسي

5 هزار واحد مسکونی در بندرامام بازسازی می شود


رییس بنیاد مسکن کشور با اشاره به بازسازی 5 هزار واحد غیرمقاوم در بندرامام، گفت: عملیات اجرایی درجاسازی این واحدها در بندر امام آغاز شده است و برخی از ساختمان ها در مرحله فونداسیون، - ایسنا/خوزستان رییس بنیاد مسکن کشور با اشاره به بازسازی 5 هزار واحد غیرمقاوم در بندرامام، گفت: عملیات اجرایی درجاسازی این واحدها در بندر امام آغاز شده است و برخی از ساختمان ها در مرحله فونداسیون، اسکلت و برخی نیز در مرحله تکمیل سقف هستند.

اکبر نیکزاد در بازدید از روند بازسازی مناطق آبگرفته بندر امام که امروز، 25 شهریورماه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم و بسیار اساسی در حال اجرا در شهر بندر امام خمینی، پروژه ساماندهی بافت نابسامان و در معرض خطر این شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 5 هزار واحد مسکونی در بندرامام خمینی وجود دارد که غیرمقاوم هستند و در ساخت آن ها اصول فنی رعایت نشده است.

رییس بنیاد مسکن گفت: همه مسوولان کشور بر مساله ساماندهی این واحدها تاکید داشتند و از این رو با یک برنامه ریزی ضربتی، مطالعات ساخت این واحدها انجام شد.

نیکزاد بیان کرد: برای ساخت مسکن به محوریت مردم به تعداد 5 هزار واحد مسکونی، نیاز به زمین بیشتری بود و از این رو برنامه ریزی شد تا در بخش هایی که ممکن است نسبت به درجاسازی برخی از واحدها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار واحد مسکونی در بندرامام بازسازی می شود

5 هزار واحد مسکونی در بندرامام بازسازی می شود