مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-16اقتصادي

نیازمند گشودن درهای مشهد به روی سرمایه گذاران هستیم


برای اینکه بتوانیم مشهد را در خور مردم مشهد اداره و آن را به واقعیتی که باید، نزدیک کنیم، نیازمند گشودن درها به روی سرمایه گذاران داخلی و بین المللی هستیم و انگیزه و تلاش مدیریت شهری باید تبدیل مشهد به بهشت سرمایه گذاران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجایی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مشهد را در خور مردم مشهد اداره کنیم و است، اینقدر کیلومتر آسفالت شده است و مواردی از این دست، با شکست مواجه خواهیم شد.

شهردار مشهد اضافه کرد: امروز در برخی شهرها برای اجرا پروژه های اساسی به مردم مراجعه می کنند، رفراندوم گذاشته و نظر مردم را می پرسند در حال حاضر فرصت نیست تا تفاوت ماهیتی عدالت توزیعی و تخصیصی را بیان کنم اما این دو سبب ایجاد تغییر رویکرد در اجرا می شوند.

وی با طرح این سوال که چرا باید ضوابط شهرسازی در یک مجتمع هشت واحدی در نقاط مرفه نشین با نقاط پایین شهر یکی باشد؟، گفت: برای رسیدن به سرانه فضای سبز در تمام مناطق سیزده گاه یک پارک چند هکتاری در نقاط برخوردار ساخته می شود؛ کدام مردم از این پارک استفاده می کنند؟ مردم مناطق برخوردار یا خانه ویلایی داشته یا در خارج از شهر باغ دارند، چرا این پارک را در مناطق کم برخودار ایجاد نمی کنید که از حجم استقبال جایی برای نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند گشودن درهای مشهد به روی سرمایه گذاران هستیم

نیازمند گشودن درهای مشهد به روی سرمایه گذاران هستیم