مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-16سياسي

نامه تشکل های بسیجی به دکتر وحیدی/7 خصیصه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد


جمعی از مسئولان و اعضای حوزه های بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به وزیر کشور نکاتی را در خصوص انتخاب استاندار این استان مرقوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ جمعی از مسئولان و اعضای حوزه های بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به وزیر کشور نکاتی ار در خصوص انتخاب استاندار این استان مرقوم کردند.

در این نامه آمده است: إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا﴿58﴾ سوره نساء* *خداوند به شما فرمان می دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می کنید، به عدالت داوری کنید! خداوند، اندرزهای خوبی به شما می دهد! خداوند، شنوا و بیناست.

* وزیر محترم کشور ؛ جناب آقای دکتر وحیدی، سلام علیکم همان گونه که مستحضر هستید، حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است و مطمئن ترین راه حفظ و رشد نظام، در گرو مردم داری و تقویت سرمایه اجتماعی (اعتماد و مشارکت مردمی) است و افزایش سرمایه اجتماعی، وابسته به ارتقاء سرمایه های معنوی (اعتقاد به ارزش های الهی)، سرمایه انسانی (نخبگان)، و سرمایه های مادی (منابع خدادادی زیرزمینی و روزمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه تشکل های بسیجی به دکتر وحیدی/7 خصیصه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد

نامه تشکل های بسیجی به دکتر وحیدی/7 خصیصه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد