مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-16سياسي

ورود جدی بنیاد مستضعفان به تکمیل باند اصلی فرودگاه اردبیل


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان نهاد حامی مستضعفان و محرومان است و هیچ وقت انجام این رسالت را به کارها و پروژه های اقتصادی و عمرانی ترجیح نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیچ وقت این رسالتمان را فراموش نخواهیم کرد.

فتاح افزود: قطعاً در تأمین اعتبارات برای این استان وجهه محرومیت زدایی را بیشتر برجسته خواهیم کرد تا با همراهی جوانان غیور، انقلابی و پرشور بتوانیم به شکل جهادی و شبانه روزی کارهای بر زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

وی ورود بنیاد مستضعفان را در دو شهرستان گرمی و خلخال با مدل توسعه پایدار همراه با کمک به خانواده های نیازمند یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار این کارهای اساسی، تصمیم گرفتیم تا در تکمیل باند اصلی فرودگاه اردبیل و تأمین آسفالت پلیمری آن ورود پیدا کرده تا دغدغه ای در این باب وجود نداشته باشد و این پروژه تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

فتاح به پروژه عظیم راه آهن اردبیل – میانه و سنگینی خط ریلی احداثی در این مسیر اشاره کرد و ادامه داد: در تراز فنی جهانی با الگوهای ایرانی این راه آهن در حال احداث است و افتخار می کنیم که یک خط ریلی تمام ایرانی و بومی را در حال تکمیل داریم و بدون وقفه همکاران ما به ریل گذاری در این مسیر کمک خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی بنیاد مستضعفان به تکمیل باند اصلی فرودگاه اردبیل

ورود جدی بنیاد مستضعفان به تکمیل باند اصلی فرودگاه اردبیل