مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-16سياسي

بنیاد مستضعفان واحدهای تولیدی راکد اردبیل را احیا کند/بنیاد مستضعفان الگویی جهانی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: واحدهای تولیدی بزرگی در اردبیل گرفتار مشکلات عدیده ای شده و بنیاد مستضعفان می تواند در راه اندازی این مجموعه ها ورود پیدا کند.

- ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان در اردبیل اظهار کرد: بنیاد مستضعفان با خرید و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد می تواند به اشتغال پایدار در منطقه کمک کرده و منافع حاصل از آن را صرف طرح های خدمات رسانی و عام المنفعه کند.

وی گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی در بهترین نقطه استان با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته آماده راه اندازی هستند که امیدواریم در سریع ترین زمان به چرخه فعالیت بازگردد.

عاملی با اظهار تأسف از تصادف های مکرر در محور پارس آباد – مشگین شهر گفت: تصادفات به حدی در این محور بالاست که ما با شنیدن هر خبر تصادف از مردم این منطقه خجالت می کشیم در حالی که چهار خطه کردن این مسیر منابع اعتباری نیاز دارد که بنیاد مستضعفان بخشی از آن را می تواند تأمین کند.

وی احداث راه آهن اردبیل – پارس آباد را یک سرمایه گذاری سودمند به نفع بنیاد مستضعفان اعلام کرد و افزود: این مسیر ریلی در مسطح ترین فضای استان قابلیت اجرا دارد و با اتصال خط ریلی به آذربایجان و حوزه قفقاز تا روسیه می توان بخش عظیمی از صادرات و ترانزیت کالاها را از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان واحدهای تولیدی راکد اردبیل را احیا کند/بنیاد مستضعفان الگویی جهانی

بنیاد مستضعفان واحدهای تولیدی راکد اردبیل را احیا کند/بنیاد مستضعفان الگویی جهانی