مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:102021-09-16اقتصادي

واکسیناسیون 70 درصد جمعیت استان اصفهان تا 45 روز آتی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برای واکسیناسیون حداقل 70 درصد جمعیت استان به تزریق پنج میلیون دُز دیگر واکسن کرونا نیاز است که تلاش می شود تا 45 روز آتی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، داریم که تاکنون حدود 2 میلیون دز تزریق شده است و با توجه به میزان واکسن موجود و هدف گذاری ستاد ملی کرونا، در صدد هستیم پنج میلیون دز باقی مانده را در یک تا یک و نیم ماه آینده تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه 2 میلیون دز واکسن کرونا در حدود هفت ماه در استان اصفهان به مردم تزریق شد، اظهار داشت: برای تحقق تزریق پنج میلیون دز در یک تا یک و نیم ماه، حجم کار سنگینی در پیش رو خواهیم داشت و باید از همه ظرفیت های موجود به طور جهادی استفاده کرد.

حیدری با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها، احتمال موج ششم کرونا در آبان ماه امسال وجود دارد، تاکید کرد: اگر سطح پوشش واکسیناسیون در جامعه بالا باشد این موج با کمترین مبتلا و مرگ و میر سپری خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در موج پنجم کرونا 79 درصد افرادی که بر اثر کرونا فوت کردند از 12 درصد افراد گروه های هدفی بودند که واکسن نزده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 70 درصد جمعیت استان اصفهان تا 45 روز آتی

واکسیناسیون 70 درصد جمعیت استان اصفهان تا 45 روز آتی